سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*** عکس ها هم حرف میزنند ***
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان




[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 11:8 عصر ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 9:45 صبح ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
2










حسین قدیانی-دانشگاه شیراز




[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 9:32 صبح ] [ ساردو ] [ نظرات () ]

به نام مهربانترین مهربانان

 

 

نمیدونم ازکجای داستان شروع کنم و نمیدونم چطور حرفمو بزنم...

نمیدونم آقای علی محمد دستغیب از روی عناد این حرفها را میزنه یا از روی جهالت...به هرحال جهل مقدمه عناده و علی محمد دستغیب از زمانی که پشت به خورشید نورانی ولایت کرده و راهش را ادامه میده،سایه خودش را جلوی روی خودش میبینه و فکر میکنه کارش خیلی درسته اما این سایه چیزی نیست جز سایه خودپرستی و غرور که هرچه قدر هم از منبع نور و معرفت دورتر هم میشه میبینه سایه ش بزرگتر میشه و بیشتر به خودش افتخار میکنه چون به خیال خودش،معرفتش بیشتر شده اما لحظه ای توجه نمیکنه که اعتماد بنفس کاذبش بخاطر ازدیاد معرفت نیست بلکه بخاطر فاصله گرفتن از روشنایی و نور و معرفته...و اگر این منبع روشنایی از او روی بگرداند،همین سایه هم برایش باقی نخواهد ماند.

و اما چند جمله خطاب به آن مرجع خودخوانده مرجع:

آقای دستغیب،شما اعتبار فعلی ونسبی خود را مدیون نام خانوادگی خود میباشید،فامیلی ((دستغیب)) که همگان نسبت به تغییر فامیلی شما آگاه هستند و میدانند نحله فکری شما نسبت به شهید بزرگوار دستغیب (ره) کاملا متفاوت و حتی در جهت خلاف ومتضاد با ایشان است،به گونه ای که ایشان در زمان حیات خویش آن نامه معروف را به آیت الله مشکینی نوشته و به صراحت اعلام کردند که یا جای بنده در شیراز است یا جای علی محمد دستغیب . وترتیبی دادند که سلب مسئولیت شدید بخاطر انحراف شدید فکری تان...

شاید بر بعضی افراد،مواضع چندسال گذشته شما روشن نبود اما بسیاری از بزرگواران همان سالها متوجه مواضع منحرفانه شما شدند و اعلام کردند،من جمله شهید بزرگوار،اعتمادی .

و اما طی 2سال گذشه که بی شرمی را به حد اعلا رساندید و با چشمان بسته به روی حقایق، فقط با توجه به اکاذیب اطرافیانتان دهان باز کرده و سخنگوی آنان شده اید ، به حق که پس از شیخ ساده لوح(کروبی) ، شده اید ((سید ساده لوح)).

این چه کارنامه ای است که برای خود نوشتید؟ این چه بینشی است؟

من از بیگانگان هرگز ننالم         که هرچه کرد بامن،آن آشنا کرد

حضرت روح الله (ره) فرمود که:هرگاه دیدید دشمن از شما راضی است و برای شما کف و سوت میزند، بدانید راه را اشتباه رفته اید.

آیا برای یک دقیقه به این فکر نکرده اید که آنان این حمایتشان برای چیست؟ حمایت همه جانبه؟آیا بخاطر حبّ معاویه است؟؟؟به ولله که خیر...بلکه بخاطر بغض علی است...

و در آخر...من مخالف حرف بعضی هستم که آقای دستغیب برای خود راه بازگشتی نگذاشته ، حرّ بن زیاد ریاحی هم دقیقه 90 برگشت...((ان الله غفورُ رحیم))


[ چهارشنبه 89/6/17 ] [ 11:55 صبح ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
بالاخره توی هر سری یک عقلیه دیگه...


[ دوشنبه 89/6/8 ] [ 3:33 صبح ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب