سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*** عکس ها هم حرف میزنند ***
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


خاتون ، معاندانه یا مصلحانه


سلام. شنبه صبح وسط یک برنامه بودم درحال فیلمبرداری، که برام یک پیامک رسید به این متن: ((تمسخر و توهین بی سابقه به حجاب برتر در روزنامه ایران(روزنامه دولت): چادر مشکی، اظرافی و متکبرانه است و از مجالس عیاشی شبانه اروپا درآمده است!))  بعداز گذشت  چند دقیقه دوباره یک پیامک بهم رسید اینبار با این متن که: ((جوانفکر در سرمقاله ویژه نامه امروز روزنامه ایران با موضوع حجاب: قرار دادن حجاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، اشتباه بزرگی است))

باخودم گفتم  یا حسین(ع) چه اتفاقاتی افتاده؟؟؟؟؟

چطور شده؟؟؟؟؟                                           

دوربین را فیکس کردم روی سوژه و رفتم سریع آژانس گرفتم و خودم را رسوندم به باجه روزنامه فروشی و روزنامه ایران را خریدم....

هرچی ورق زدم ویژه نامه ای ندیدم... خوب که دقّت کردم دیدم نوشته که توزیع ویژه نامه ، شنبه در تهران و یکشنبه در شهرستانها

2هزار تومن شد پول آژانس و دلهره ی من چندبرابر، که چطور شده و دنیا دست کیه؟

سریع برگشتم و رفتم اینترنت و رصد سایتهای خبری و روزنامه ها....

تاشب تمام انتقادات و نظرات را خوندم... فارس 2، 3تا خبر ،و مشرق 2تا خبر ، و رجانیوز  به شدت روی این موضوع مانور میداد و خبر روی خبر و تکذیبیه روی تکذبیه...

من جمله :

 

تمسخر و توهین بی‌سابقه به حجاب برتر در روزنامه دولت  /

چادر مشکی‌اشرافی و متکبرانه است، از مجالس‌عیاشی شبانه‌اروپا درآمد!

 

واکنش‌ها به یک اقدام ضددینی در بولتن جریان انحرافی/تکمیلی2

این‌ویژه‌نامه از آوارگی‌معرفتی رنج‌می‌برد/ مایه ننگ است که اسم یا اثرم در چنین نشریه‌ای باشد

 

اعلام برائت خبرنگار سابق روزنامه ایران از انتشار نامش در ویژه نامه موهن

 

بعداز چند ساعت هم تیتر زده که:

بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد چادر؛ حجاب برتر/

چادر بهترین نوع حجاب ایرانی و نشانه ملی ماست/ آن‌ها با چادر و حجاب صحیح و متقن شما از همه چیز بیشتر دشمن‌اند

 

تمام مطالب مرتبط را خوندم و متوجه شدم که توی این ویژه نامه ظاهرا" حرفهایی زده که سایت رجا داره مانور میده ...

تا یکشنبه صبر کردم و رفتم چندتا ویژه نامه را خریدم که به بچه ها هم بدم. تا ساعت 15 بعدازظهر مطالب عمده ش را خوندم و یک مرور اجمالی داشتم...

تیتر اول رجا(چادر مشکی‌اشرافی و متکبرانه است، از مجالس‌عیاشی شبانه‌اروپا درآمده) روی چه مطلبی بود؟؟؟؟

مصاحبه با کلهر که میگه ما از باستان حجاب داشتیم و رنگ چادرهای ما رون و گل گلی بوده کمااینکه الآن هم چادر مناطق محلی و روستایی ما روی همون سنت چادر میپوشن... تا اینکه توی یکی از سفرهای شاهانه ی ناصر الدین شاه ،اونجا میبینه تمام طبقه اشراف و دولتمردان لباس مشکی دارند که بعداز برگشت از سفر ، تمام افراد کاخ و طبقه اشرافی را وادار به پوشش چادرمشکی میکنه که به دید خودش رنگ سنگین و موقر و اشرافی بوده.... وبحث فقط روی رنگ بوده

 

یک جای دیگه از مطالب رجا  نوشته که جوانفکر گفته  قرار دادن حجاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، اشتباه بزرگی است.....

اصل داستان چیه ؟ جوانفکر گفته که اگر بخواهیم حجای را در مقوله ی امر به معروف و نهی از منکر قرار بدهیم ، اشتباه بزرگی است که آن را حیطه ی خاشی مثل نیروی انتظامی بدانیم ، وباید آن را بصورت کلی و فرهنگی و اجتماعی و همه جانبه دراین مقوله وارد کرد

 ادامه در  خاتون  2


[ دوشنبه 90/5/24 ] [ 4:53 عصر ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب