سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*** عکس ها هم حرف میزنند ***
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

آقا محمود نواده ی وحید بهبهانی و از علمای بزرگ و والامقام است، ولی حاج میرزا مسیح که یکی از علمای معاصر ایشان بود، در اثر سوء تفاهمی آقا محمود را تکفیر کرده بود. مدتی گذشت تا این که حاج میرزا مسیح به قصد زیارت آستانه ی مقدسه ی حضرت معصومه علیهاالسلام به قم مشرف شد و در آن شهر در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام نماز جماعت می خواند.

از قضا آقا محمود نیز برای زیارت قبلاً به قم آمده بودند و در آن روزها متوجه شد که میرزا مسیح قامه ی جماعت می کند. برای شرکت در نماز حاضر شد و به میرزا اقتدا نمود. پس از تمام نماز، نزدیکان آقا محمود با شگفتی تمام از وی سؤال کردند: میرزا مسیح شما را تکفیر کرده و شما در نماز جماعت ایشان حاضر می شوید؟!

ایشان در پاسخ گفت: مسأله ای رخ نداده و چیزی نیست. منافاتی ندارد که امر بر میرزا مشتبه شده باشدو مرا کافر بداند ولی من وی راعادل بدانم وطبق مبانی فقهی هر دو نفر مطابق نظریه ی خویش عملی نموده و مأجور باشیم. جریان که به اطلاع حاج میرزا مسیح رسید، شگفت زده به دیدار آقا محمود شتافت و جدایی به دوستی تبدیل شد و همواره از اخلاق والای آقا محمود در تعجب بود.

 

 

نمیدونم جدا"

نمیدونم چی بگم

چند روزه که یک سری مسایل برای من روشن شده درباره ی موضوعی،وقتی به فرد مربوطه اطلاع دادم،درحالی که حرف من مستنده ولی بنا به مصلحت سندها را رو نکردم و خود طرف هم میدونه....با این حال بجای اینکه بشینه فکرکنه  برگشت و هرچی تونست بارم کرد.

از این کارش ناراحت نشدم چون هرکس یه اخلاقی داره و اون هم در عصبانیت خیلی حرف زد که تو دلش مونده بود و تا حالا نگفته بود

اما به این نتیجه رسیدم دوباره،که انسان ازرفقا و دوست هایی که زیاد قبولشون داره توقع بیشتری داره و طبیعتا"  از برخور  بد اونها بیشتر رنجیده میشه...

حالا خداوکیل یک دقیقه فکر کنید

فقط یک دقیقه

ما که بین مردم مثلا  حزب اللهی به نظر میایم و اینطور ماها را میشناسن،ما که کشته و مرده ی امام زمان (عج) هستیم مثلا" ،یا بهتر بگم،من که ادعام میشه،نه شما،من که ادعام میشه،چرا در برابر این همه عریضه و دستور مستقیم و غیرمستقیم  که اومده،چرا بی معرفتی میکنم و هیچ توجهی ندارم،آیا این بدتر از صد تا فحش نیست؟؟؟؟؟؟

 

اگه فهمیدی که من چی گفتم ومنظورم چی بود جواب بده

اما حقیقتا"  خودم هم نمیدونم چی دارم میگم و فکرم درگیره

از همه تون التماس دعا دارم

یاعلی

 


[ چهارشنبه 91/5/25 ] [ 11:14 عصر ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب