سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*** عکس ها هم حرف میزنند ***
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

ادامه ی خاتون - 1

 

یک سایت دیگه نوشته که کلهر گفته  چادر مشکی بدترین نوع پوشش در فلسفه حجاب است!!!!!!!!!!!

داستان واقعی چیه؟ کلهر گفته که چادر مشکی صورت زن  را در یک قاب مشکی رنگ قرارمیدهم که به طور طبیعی صورت زن را  بولد شده  نشون میده و میشه مرکز توجهات مرد  درحالیکه چادرهای قبل ما گل گلی و رنگی بود مثلا مین الآن در شمال کشور شما نمیتونید جوان یا پیر بودن زنی را که حتی باشما چندین متر فاصله داره تشخیص بدید....

که این بحث روانشناسی رنگهاست که من بعنوان عکاس وبصورت علمی 100% تائید میکنم.

 

این کجا و آن کجا ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

عصر ساعت 15 با یکی از مسئولین ارشد فارس نیوز که از تحلیلگران ارشد کشور هم بحساب میاد حرف زدم و نظرش را پرسیدم بشدت کوبید و نقد کرد که جدا"  من به خودم شک کردم که نکنه من تحت تاثیر حرفای جریان انحرافی قرار گرفتم؟!!!!!! بحث را ادامه دادم و ازش دلیل خواستم و مصداق ،گفت نخوندمش !!!!!!!!!!!  تمام حرفهاش حرف  رجا و بقه سایتها بود...یکی از بچه ها نشریه خودش را بهش داد و گفت بخون بعدنظر بده ... شب دیدمش و نظرش را پرسیدم با اینکه نخونده بودش نظرش نرمتر شده بود چون یک نگاه اجمالی بهش داشت مگفت باید بررسی بشه  بعد نظر داد

امروز دیدم نماینده ها هم واکنش نشون دادن به خاتون  درحالی ازشون سوال شده خوندید؟جواب دادن نه !!!!!!!!

عجب  شیر  تو  شیر  شده

تمام حرفهایی که رجا  زده  اون هم  باعناد  که مثلا"  کلهر را اینطور معفی میکنه که ، مشاور معزول رئیس جمهور و نمیگه مشاور اسبق !!!!!!!!!

تمام مسئولین و تحلیلگرها هم  مطابق همون و  واو به واو  اون حرف میزنند...عجب منطقی!!!!!

البته این مطلب را بگم که من خودم شخصا به نشریه انتقاداتی دارم که گفتم(الان جای این بحث نیست باشه برای بعد) اما این چه منطقی است که چون جوانفکر و دار ودسته  اونها  زدند یعنی تمامش کفریّاته.... چرا هرکی که میگه نقد منصفانه داشته باشید میشه هوادار جریان انحرافی؟؟؟؟؟؟

جالبه

 

بعد از همه ی  هوچی گریها ، رجا  طی یک روند معاندانه  مطلبی را زده که  صحبتهای حضرت آقا را درباره حجاب زده که حجاب برتر چادر است....

خب کسی نفی نکرده و  بحثی که کلهر  کرده  بحث  زیبایی شناسانه و و روی  رنگ  مشکی بودفقط

من خیلی از این حرفها را توی رجا ،بعنوان  نظر  نوشتم و  رجا فقط برای چند دقیقه تائیدش کرد  وبعداز اینکه چندنفر موافق بانظرمن  بودند  سریع  خبر  را  حذف  کرد !!!!!!!!!

آخرین حرف من اینکه   حتما  خودتون  شخصا"  این ویژه نامه را بخونید،تمام تحلیلها را هم بخونید

یاعلی


[ دوشنبه 90/5/24 ] [ 4:52 عصر ] [ ساردو ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب